Hobbijaim: búvárkodás, motorozás

Nemrég Egyiptomban voltunk nyaralni. Életem egyik legjobb kalandja volt. Már rég óta gyűjtöttük rá a párommal, mert mindkettőnknek egyik nagy álma volt a piramisok között sétálgatni és felfedezni Egyiptom csodás világát. Hurghadán szálltunk meg egy gyönyörű szállodában. All inclusive ellátást kaptunk, és mesés, tengerre néző szobánk volt. Az egyiptomi szállodák nagy része amúgy nem egy épületből áll, hanem hatalmas szálloda-komplexumokat kell elképzelni a sivatagban. Az ilyen helyeken minden van. Boltok, éttermek, és rengeteg kikapcsolódási lehetőség óriási medencékkel, konditermekkel és masszázsrészleggel. Ezen felül azonban sokféle lehetőség van arra, hogy a szállodán túli programokat is élvezhessék a vendégek. Szerveznek kirándulásokat a Királyok völgyébe, dzsip túrákat a sivatagba és van lehetőség hajókázással egybekötött búvárkodásra a Vörös-tengerben.

A fent említett programok mindegyikén részt vettünk, és hatalmas élmény volt. A piramisok még annál is hatalmasabbak voltak, mint azt elképzeltem. A legjobban azonban a búvárkodást élveztem. Még sosem búvárkodtam ezelőtt, de rögtön beleszerettem. Amint hazaértünk, rá is kerestem a neten, hogy itthon hol lehetne megtanulni a búvárkodást, és találtam is egy szuper tanfolyamot, rögtön be is iratkoztunk a párommal.

Azonban nem ez az egyetlen hobbim, ami még újnak mondható. Az egyiptomi nyaralás előtt két hónappal sikeresen letettem a motoros jogosítványt. Mindig is szerettem motorozni. A családban nem én vagyok az első motoros, a bátyám már minimum 10 éve két keréken szeli az utakat. Régebben rengeteget utaztam vele potyautasként, volt, hogy még suliba is a motorján vitt el. Képzelhetitek, milyen menőnek számított ez anno.

Tehát a motorozás iránti szeretetem már régóta tart, de csak nemrég vettem rá magam, hogy letegyem a jogsit, és saját motort vegyek. Nagy löketet adott a dologhoz, hogy a párom is motoros, aki sokat segített a felkészülésben és támogatott.

A jogsi letétele nem volt egy agysebészet, viszonylag könnyen megszereztem. Szerencsére annyi spórolt pénzem is volt, hogy tudjak egy motort venni. Ugyan használt moci, de nem látszik rajta. Gyönyörű, piros és fekete színű, pont amilyet akartam. Nagyon örülök, hogy rátaláltam.

A ruhát azonban nem sikerült időben, a motor megvásárlásáig beszereznem. Végigjártam a környék motoros boltjait, de egyszerűen sehol sem találtam az igényeimnek megfelelőt. Pedig nem teljesíthetetlen elvárásokkal indultam neki a dolognak. Én mindössze jó minőségű, és jó árú felszerelést szerettem volna vásárolni. De sajnos vagy túl drágán adták a dolgokat, vagy a minősége volt elég silány. Akadt olyan is, ahol a rossz minőséget adták marha drágán. Egy szóval, itt a közelünkben nem találtam olyan boltot, ahonnan vásárolni tudtam volna.

Egy idő után teljesen kétségbeestem, hogy sose lesz felszerelésem, nem fogok tudni a párommal együtt motoros kirándulásokra menni. Majd végül regisztráltam egy motoros oldalra, ahol az egyik fórum beszélgetésben olvastam, hogy többen is ajánlják a Sixgear.eu nevű oldalt, mert motoros ruházat szempontjából ez a legkiválóbb áruház.

Rá is kerestem a neten, és már elsőre nagyon szimpatikus benyomást keltett. Könnyen kezelhető és átlátható oldal, ahol nem csak a termékek vannak felsorakoztatva, hanem a cégről is írnak pár szót. Innen tudtam meg, hogy ez egy magyar vállalkozás, és nem csak itthon varrják ezeket a felszereléseket, hanem ők is tervezik. Nagyon tetszett továbbá az a lehetőség is, hogy a vásárlók írhatnak a cégnek, hogy mik az észrevételeik és tanácsaik a termékekkel kapcsolatban, ezáltal segíteni tudják a munkájukat, hogy a lehető legközelebb legyen egymáshoz a kereslet és a kínálat.

Az oldalt végigböngészve szinte elvesztem a rengeteg termék között. Hatalmas a választék, mindenki megtalálhatja a számára legkedvezőbb dolgot. Nekem külön nagy öröm volt, hogy ez volt az első olyan motoros bolt, amit néztem, ahol a női felszerelések tényleg nőiesek és esztétikusak voltak. A többi helyen elég unisexen nézett ki a hölgyeknek kínált választék.

Ennél a boltnál is nehéz dolgom volt, de pont ellenkező módon, mint az előzőeknél. Itt a bőség zavara nehezítette a döntésem, de végül sikerült mindenből a legjobbat választanom.

Én a házhozszállítást választottam, de azoknak, akik nem szeretnek az interneten vásárolni, van lehetőségük bemenni üzletbe, és az ottani kínálatból válogatni.

Összességében nagyon elégedett vagyok a Sixgearrel, minden egyben, és sérülésmentesen érkezett meg, időben. A felszerelés nagyon jó minőségű, és nagyon korrekt árat kérnek értük. Minden motorosnak jó szívvel ajánlom őket!